Vissa dagar så kan jag sakna tryggheten från gamla dagar

 
Hej på er! orkar inte skriva värsta inlägget så tar senaste dagarna lite kort. Helgen bestod utav massa sömn och mys, innebandy tittande, thaimats ätande, handbollsmatch med braiga tjejer och massa filmer. Var fortfarande liten sleten i helgen så tog det väldigt lugnt, är typ sleten fortfarande. Förkyld o det köret.. Måndag, tisdag och onsdag har bestått utav skola, godnyttig mat, städning och hart of dixie. Idag ska jag plocka iordning lite,  packa och sen röra mig mot Isak för idolmys. Blir nog bra det. Torsdag imorgon! Snart helg come ooon. Puss. 
Thaimys, han vill inte va med på kort såklart
 
Fotograferingen jag gjorde i april (?) har gått bra. FETT KUL tycker fotografen ;) och jag också för den delen. (HM=hedersomnämnanden)
 Veronica
 
 


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0