Det är du eller ingen


Har inte bloggat "ordentligt" här på jag vet inte hur länge.. Men de senaste veckorna har jag ägnat fem-sex dagar i veckan åt gym. Och goda mellanmål såklart..
Umgåtts med denna pärla 
Spelat basket med Isak, Alex och Svenne!
Yo
Drog på mig en ytterst trälig inflammation i tån som lyckligtvis är över nu!
Hunnit med massa av hejande på FBK
Pokerkväll med bra folk
Söndagspizza i vårväder! Kinde ligga ute i flera timmar i södnags, så skönt.
Urvalet av bilder som finns på han och mig är till 99% oseriösa, 0.5% rörelseförstörda, 0.5 procent bra. Men i vilket fall som helst så betyder han så mycket för mig och jag är så kär i honom.
Premiärgrill
Tränings inpiration 👊

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0