If it makes you happy, do it


Firade Nora, 90-talstema och en massa god mat stod på schemat. Blev dock en kort och lugn kväll för mig då jag jobbade dagen efter.
I lördags blev det en kväll på Hammarö då finfina Ebigail fyllt arton. Då såg vi ut såhär..
Och dagen efter var det hotellfrukost. Orkade inte äta så mycket dock..
Min fina flicka 
Födelsedagslunch med min fina mammi som fyllde 42
Hockey, Färjestad och olyckligtvis förslust.. Men var ändå kul att kolla matchen då jag inte vari i LLA och kikat hockey på ett tag..




Att vakna till fina sms = bästa känslan 
Idag är det precis 50 dagar kvar tills jag och min bättre halva reser iväg till Grekland och denna fina ö. Längtar efter sol och värme nu.


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0