Sommar sommar sommar - del 2

Släkten från Göteborg kom och hälsade på. Så mysigt hade vi. Grillade och satt ute hela kvällen och bara snackade.
Åka ring, spela kort, grilla, kolla fotbolls-VM och allmänt njuta av sommaren.
Liseberg - helix var helt klart bästa karusellen hittills. 
Anna och jag ❤️
Parkhäng
Fin kväll med fina människor 
Badabada med la familia 
Skara sommarland! Har försökt överkomma min vattenrädsla ett flertal gånger denna sommar. Och faktum är att den försvunnit lite!
Fotboll- och burgare-kväll
Övernattning i stugan. Första gången med min Isak andra gången med familjen. När jag och Isak var där var det sämre väder så vi spenderade dagen med att fika i hans stuga, plocka kantareller, grilla och mysa.
När jag var där med familjen var det toppenväder vilket innebar sol och bad.
Mysig kväll hos Isaks mamma med familj. Sådana bra människor. 


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0