Svar på frågestunden

Vad tycker du om ditt jobb?
- Well, har sköna arbetskamrater och trivs bra. Så jag tycker gott om det! Enda negativa är väl att gå upp vis fem-tiden på helgen. Men när man väl är uppe så är det lugnt.

Längd? 
- 168 cm 

Något du ser fram emot?
- Sommar, Grekland, bruna ben, studenten, värme, framtiden. Kan fortsätta hur länge som helst så drar gränsen där haha..

Favorit sysselsättning.
- Hmm.. Väldigt olika beroende på humör. Ibland mys med gott att äta, bra sällskap och film, ibland att strosa runt på stan, ibland att hitta på saker utöver det vanliga och dylikt. Dessutom är jag inne i en gymperiod just nu så gillar att hänga nere på gymmet också, där spenderar jag mycket av fritiden på vardagarna.

Vem är din bästa vän?
- Svårt att svara på då jag inte bara har en bästa vän, men några av dem är Ebigail, Freja, Julia och Isak. 

Vad betyder mest för dig?
- Framförallt att de jag älskar mår bra och är glada. 

Vad hoppas du på kommer hända?
- Vet inte men en bra utbildning, högsta vinsten på jackpot och liknande skulle ju inte va fel haha...

Vad ska du göra i sommar?
- Jobba, njuta, sola och förmodligen hitta på och åka på ett flertal roliga saker 

Hur träffades du och Isak?
- Vi träffades på fest hos Salle. Han, jag och ett flertal personer dansade och sjöng oss hesa till "vart jag mig i världen vänder", kvällen gick och vi la inte märke till varandra på så vis till en början. Det var först när jag skulle hem som vi la märke till varandra, men jag var tvungen att åka hem ändå. Dock var det svårt att få honom ur huvudet haha.. Så lucky me att han hörde av sig och att vi fortsatte träffas! 

En perfekt dag? 
- Oj vad svårt. Men skulle vilja spendera den i ett varmt land iallafall. Med de människor jag tycker om mest och massa sol och bad. 

Bästa romantisks tipset?
- Haha oj, vet faktiskt inte. Tycker personligen det är hur mysigt som helst att ligga ute på balkongen med massa filtar på en sommarkväll när solen går ner (smörigt det lät). Äta gott, lyssna på bra musik och pussas. 

Vilka brukar du umgås med och vad brukar ni göra?
- Brukar umgås med mina tjejkompisar från stan, Isak och sen det gänget vi brukar dra ihop ibland på helgerna. Va ett tag sen nu dock. Med tjejerna är det ofta matlagning av olika slag eller liknande. Med Isak är det allt möjligt, allt från mysdagar inne till basket eller skidor. Och vissa helger samlas vi ett härligt gäng och umgås och har kul. 

Favorit mat?
- Oj svårt! Älskar farmors pannbiff, älskar tacos och älskar bakad potatis med skagenröra. Finns mycket mat jag gillar, men det var några favoriter.

Hur lättar du upp en från början ganska dålig dag? 
- Ändrar min inställning till positiv och pratar eller umgås med någon jag vet gör mig glad.

Är skolan viktig för dig?
- Ja. Har alltid känt att jag måste och vill prestera i skolan. Gör jag inte det får jag bara ångest för att jag inte presterar. Dessutom vill jag få en bra utbildning på universitet, och då krävs bra resultat från gymnasiet!

Varför bloggar du inte oftare?
- Har inte ofta den lusten helt enkelt...

Hur ofta tränar du?
- just nu minst fyra/fem gånger i veckan. 

Vart har du köpt den röda tröjan du har på dig i inlägget "jag är en soldat för dig"?
- Den är från bik bok!

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0